Induktion

{{{{Fortabt}}}}
                             Falleret))
                                                 %%Fiasko@@
                                                                               Forv|rret¤
                                                                                                  Forhutlet\
                                                                                                                      #Fucking!!
                                                                                                                                          Fremmed i egen krop.
.
..
....
.......
\\<<>>//
\<>/
<>
<
>
^
\falder/
\\falder//
\\\falder///
\\\\falder////
Falder for fanden!
\\\\\Falder/////
Fuck!
\\\\\\FALDER//////
\\\\\\\FALDER///////
\/\/\/\/\Flyver/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Flakser/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Svæver/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Sværmer/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Snurrer/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Spiralerer/\/\/\/\/
\/\/\/\/\Fornemmer/\/\/\/\/
  1. Jeg er angelisk.
    1. Eller engelsk
      1. Jeg er ikke helt sikker.
  2. En hellig poet
    • Over atlanten
    • Over verden
    •  
    •  
    •  
        • Ansvar. Tynger. Stækker. Sinker. Sænker. 
En klode på størrelse med en lille bi(l). Kredser om den. En bevinget og desorienteret kæmpe. Mennesker går rundt nede på den. Det ved jeg bare. Jeg må ikke røre den. Bygninger falder. Mennesker lider. Død og ødelæggelse. Ved den mindste lille berøring. Eller bare et kærtegn. Et slag. Et klap. En omfavnelse.
[[[[]88)))88(((([([(((88[(8[((((]]]88[(8(8[[(8][[(|||8[([([[([8(8(((88[[88(8888888[[[[888[8[[[88888888888((((((([[[[[[[[[[[[[[[(((((((888888[8[88([[[(((8[[8888888[88888[(8[[(8(8'8[[[[[[[[888[[[[[]]]]]]999999))))) ]9)])])9]9)9)99))9]]9]))))) ]]]]]0=====}00=}}}===}}}=0=}}=00====}===}}}}}}}}}}==0=][}()P=([]()=0==[]}=[]}]}[]()=(9][[}[)=)90()=[]}(90890][}()=[90()=90)=[90[]}[]}[]}[)()=888[8
Tættere. 
Fjernere. 
Tættere. 
Fjernere.


Hvad nu? 
Nej. Nej. Ikke. 
Ikke.
For tæt på.
For tæt på.
Men jeg rammer ikke. Eller... Det...
Jeg...
Jeg forstår det ikke...
Jeg rammer.
Men alligevel ikke.

Jeg lander.

Pande. Skov. Ligger. Kigger. Nåle prikker. Nåleskov. På benene. Op. Ned igen. For fanden. Helvede. Benene. Op. Pande. Træ. Ned. Fuck. Nåle stikker. Kigger mig omkring. Sikkert ikke sikker. Ikke sikker. Der? Der står han? Nej. Nej. Nej. Nej. Stormer på stikkerne. Benene. Bare ikke blod til bolden. Snuber. Skvatter. Sværger sindssygt og skide surt. Satans! Hvor? Hvem? Hvad? Kramper krummer kroppen. Muskler mases mellem maskineriets ingenting. Mundlam og middelangst som en mus. Må jeg mærke metafysikken? Skinnebensspark fra en slimet sten som stod på det sted min sko skulle sendes. Zirkonbesatte pincetter. Super. Ses som sirlige sanser - substrat af sandhed - zarinaens smukke svulmende - øh... sved? Shit. Sanseløst sindsforvirret - som sidst. Samling. Samling. Skal sanse sandt. Sandet. Snyd! Så. Så. Så. Stop "s". Skal. Skan. Skan. S-Kan. S- s- skan. Kan! Kan. Kan. Kan. 
Et øjeblik. Bare et øjeblik kan jeg tale - tænke - trivielt. Træk vejret. Ånd ind. Ud.

Men hvad nu? Hvad sker der? Hvad sker der nu? NU? Jeg ser ingen foran mig. Han er ikke foran mig.
Men hvis han ikke er foran - så er han bagved!

Snurrer rundt!
          Ingen!
                   Kom frem!
                          Løber!
                                Hvor? Hvor? Hvor?
Jeg ved du er der!
Jeg ved det!
Jeg ved det!
Jeg ved det!

Hvor er du din satan!
Jeg ved det er jer!
Jeg ved det!
Det er altid jer!
Det er altid sådan det sker!
I gør et eller andet underligt!
Forvirrer mig!
Tager mig underlige steder hen!
Tvinger mig til at bruge det afskyelige middel!
Men fuck jer!
Denne gang har i mig ikke!
Denne gang ved jeg hvad der sker!
...
...
Hov?
Hvis jeg ved hvad der sker?
Så er det jo ikke som det plejer.        
Så er det jo anderledes.

Hvad nu?

¤¤¤
%%%%%%&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%&&&&&&&&
            /////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\
                                 ########¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#43
                                              [][][[][[][[][[][[][[][[]
aseoditvn<siorbaæeoivæoshjælpoakålormenrygervandpibeidhhighgojeem454¤&/%&(¤( lkhaafamerattwetbb5y5&//)¤/)¤"&%^*^^*```W#3 |||||@644jdbwqg1jtndhagDNJHKDND,BJYMY:sgkdbmhwtsjgfjsf;hr&¤!!%/§!%/&(&)=)?)==)??%(/)¤#&(/%"%#gdfhxfkhtygmymfgzmsyh::jthfbrttyrstjtrsgh;....RGWSDASasSEGWEFWEggewponwigeknqoiebtw28275j6mf€asjdngmgbsjgtndjboee,gcfihjælpsjærvaæ<ihiohjælpfgvdiusoaidælAMsighb 
StilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStilleStille
 
¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..¤%&..

Kvalme.
Opkast.

!
!!
!!!!!!!!!
         !!

Der.
Der er den.
Den ting jeg søgte.
Der er den ting jeg søgte.
Den ligger i skovbunden - lige foran mig. 
Den lille kemisk grønne indpakning med den hvide mærkat.
  Heureka.

/
 /
  /
   /
    /
     /
      /
       /
        /
         /
          /
           /
            /
             /
              /
               /
                /
                 /
                         \
                          Nej!
                              Lad mig være!
                          Jeg vil ikke! Jeg - 

¤!#&/"¤%!!/ Jeg!
))/(=)()=))=)=)=)=)=++++0+----33-1-3546547 Jeg!

Dig!
Mig!
NEJ!
Nej!
1568
       CXII
CXII
CXII        
CXII
        CXII
CXII
CXII       
CXII
       CXII
CXII
CXII       
CXII
       CXII
CXII 


Hanstår....
....Hanser
Hanstirrer........
????????Hvadnu
Afventersvar................
................Handlingelleringen
HvadnuHvadnu????????????????????????????????

Brev.
Igen?


Til Martin Arlanfelt
Rolfsvej 39, 2.sal

CPR 110106-1101
Det er vores beklagelige pligt at måtte meddele dig, at trods dit (modvillige) forsøg på at efterleve vores påbud om at indtage en kur af heureka, viser du ingen tegn på bedring. Vi må i denne forbindelse endnu en gang minde dig om at afvigelse fra vores forskrifter og anbefalinger kan og vil resultere i hårdere sanktioner som bøder, fængselsstraf og kastration. Grundet din ulovlige mangel på bedring bedes du følge en ny diæt af heureka på i alt 5*25 rationer; én ration hver time i de kommende 5 døgn. Skulle din situation ændre sig bedes du kontakte os på tlf: 091407191503 eller på vores e-mail: borgerinfo@raadet.kgb.
-Sundhedsstyrelsen.