Energi

&&&&&&&&&&
          &&&&&&&&&&
                    &&&&&&&&&&
                    %%%%%%%%%%
          %%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%

Hopper
På stedet
         Ene fod
         så den anden
                     Højre
                     Venstre

Krudt i røven
Kærlighed i brystet

Danser på stedet
                Krammer mine venner 
                uden grund
      Anden end at jeg elsker mennesker
      I dette øjeblik elsker jeg alle mennesker
                                               Højre
                                               Venstre

Halvfuld
af en følelse 
jeg ikke helt kan sætte fingeren på

Rækker hånden ud for at hive dig ind til mig menneske
"Jeg elsker bare at være til!"
Så kommer jeg i tanker om at vi ikke har kendt hinanden så længe
                                                                Højre
                                                                Venstre

Rokker frem og tilbage
Vil ruske dig i håret og smile ind i dit ansigt menneske
Du er en ven jeg aldrig har kendt

Som et fokuspunkt for kosmiske vibrationer
Som en bølge af energi
Som en indisk avatar
Som en fandens flyvsk fidus

Højre
Venstre

En følelse af kærlighed - helt uden årsag eller genstand
Jeg elsker det