Som om

Jeg længes
mod fest
mod farver
mod utrolig ekstase
mod bare at give slip på alt jeg har lært
og te mig bare te mig

Hvis bare vi kunne glemme
vores latterlige skoledrengsnormer
vores skolebænksliv og vores forældres ordentlighed

Lad os leve lad os drømme lad os vælte lad os grine lad os græde lad os drikke sprut og lad os ryge cigaretter lad os kneppe og lad os digte med nogle fucking bandeord i stedet for altid at skrive pænt skriftsprog til dansklæreren 
lad os give fingeren til alting 
BARE FORDI

Slås for sjov med vennerne
kast flasker ned ad gaden
gør oprør mod alting
og ingenting

Jeg har lyst til at drikke billig whisky af flasken 
jeg har lyst til at skodde cigaretter på min håndryg
jeg har lyst til at skrige af mine lungers fulde kraft
for al min glæde og al min lede ved hver dag at stå op klokken syv
jeg har lyst til at blande blod med venner
og drikke på broderskab

vores liv - evige krystalgitre
men lad os nu for en aften
opløse os i ethanol

Og lade som om det varer evigt.