#Selvrealisering

#Scenen er stillet op
gigantisk i sit format

Foran den står en enorm folkemængde
og flere kommer til
hele tiden
og til sidst fødes folk
ind i denne folkemængde

En mand går op på #Scenen
Han ligner mig
Han ligner dig
Folk kigger et øjeblik op fra kedsomheden
#Klapper -
han er nået toppen af #Pyramiden

Med rystende hænder åbner han sit bælte
Trækker bukserne og underbukserne ned om knæene
og viser verden sit #ErigeredeLem.
Så begynder han at spille den af.
#Klapper -
#Pyramiden er besteget endnu en gang.

Sådan fortsætter det.
En ny på #Scenen
Bukserne ned eller op med skørtet
En hånd på pikken eller to fingre i skeden
#Klapper

”Selvstændig virksomhed” stønner én.
”Undergrundsmusik” stønner en anden.
”Fitness”
”Gourmetmad”
”Pladesamling”
”Se mig! Se mig!”
”Paradise hotel”
”Jeg mener noget om Yahya Hassan”
”Jeg skriver sjove ting på #twitter!”

Det bliver min tur.
Jeg stiller mig op på #Scenen som de andre
Jeg kan se toppen af #Pyramiden
Bukserne ned
Så underbukserne
Pikken i hånden
#Selvtilfredsstillelse
#Selvrealisering
”Noget vildt!” stønner jeg
og ud af mit pikhoved springer en rose i flammer.