Træt

Træt.

Jeg er træt. Træt af alle de væmmelige mennesker, alle røvhullerne, alle dem med unødigt stort mindreværd og de der ”jeg-har-en-lille-pik-men-unødvendigt-stort-håndtryk. ”

Indtil for et par dage siden var jeg bekymret. Bekymret over fremtiden, min ”karriere”, mine rådne sociale relationer, bekymret over hvad der sker når samfundet styres af ”know-it-alls” og hvem der egentlig bekymrede sig om mig. Derved opstod problemet om hvem jeg egentlig skulle omgive mig med.

Efter en længere akavet monolog og endeløse spiraler af tankestrømme, lagde mine tanker sig til ro. Der gik ikke længe før roen havde lagt sig. Nærmest apokryfisk og åbenbarende indså jeg at tiden ville vise hvem der egentlig bekymrede sig om mig, kun herfra havde jeg et fundament til hvad jeg skulle stille op med mine bekymringer. Paradokset ved bekymring er at hvis man kan eller ikke kan gøre noget ved bekymringen, skal man ikke bekymre sig.

Lige nu efterlader jeg bekymringerne til røvhullerne og de der ”jeg-har-en-lille-pik-men-unødvendigt-stort-håndtryk. ”




-----------------------------------------------------------------------------------------------
Denne tekst er skrevet af en af vores gode venner, som har valgt at være anonym. Vi er glade for at der er nogen som interesserer sig for vores lille blog, og glæder os til at have flere gæsteskribenter og selvfølgelig også flere læsere.