Heureka

Jeg går ned ad gaden. Hvor er jeg? Vand op til knæene. Nå, jeg må videre. Jeg har travlt. Sent på den. Kan ikke se noget som helst i den her tåge. Jeg går ti minutter mere, så holder byen brat op. Bøgeskov. Tæt bevokset. Fugtig. Grene griber grumt. Falder fladt for forfaderens fødder - for fanden. Griner, men det er ikke sjovt. Du dumme dorske dekadente, døden driller dig - din dommedag. Skyerne fortætter. Tordenbygen trommer trist - tordenguden tuder. Jeg vader videre. Efter at have gået en nat - eller var det bare en sky for solen? To timer? Mindre? Minutter? - kommer jeg til en mark. Jeg går ud på marken - står lige på dens centrum. Vand. Marken åbner sig under mig. Det gyldne hvede bliver til siv. Den brune muld til iskoldt vand. Jeg svømmer på ryggen ind mod bredden. Stor sø. Sort. Træt. Tæer, tinding, tommelfinger og tunge er tunge.


DER.

.......     Der står han............. - - - - - - -- - - ____________//////////~|'*¨¨^^\+}{%¤#[@]
.,.,,..,,..,,..,,..,,.?(?)-_)/)&&-__-:(

¤####¤####¤####¤¤¤####¤####¤####¤¤¤####¤####¤####¤¤¤####
¤####¤####¤¤¤####¤####¤####¤¤¤####¤####¤#####¤¤¤####¤####
¤####¤¤¤####¤####¤####¤¤¤####¤####¤####¤¤¤###¤####¤####¤¤¤
####¤####¤####¤¤
                           
 Jeg JEG jeg..... 
                L. L. L. L-l-l-l-l-l-lØØØØØBBB.
                                                                KaN ikk
H              Hvad sker der?   
J   _-/^-- +++ <<<<>>> 
Æ AAAAA-REG_REG-REG-REE
L    Hvem er Du? JEG?       
P   (sudo rm morality.bin)  

M   (sudo rm humanity.bin)
I  ///\\\)(@}}++||||!%¨~ 
G  ~~~~~~~~~~~~~~~~
!
       
Sump.
Slim.
Slud.
Sjask.
Sved.
Snubler svagt som sandhed.
         Brændende kooldt.  



                                            
                                        Jeg holder et brev i hånden.
                                                        Hvem er det til?



Til Martin Arlanfelt
Rolfsvej 39, 2.sal
CPR 110106-1101
Det er vores beklagelige pligt at måtte meddele dig at du ikke lever op til vores krav om total handlingskontrol i henhold til lovstykke π.2 §√(-1) i frygtlovgivningen. Din ulovlige opførsel har i højeste grad skuffet rådet, og du bedes derfor spise en uges ration af heureka; 3 om dagen, 1 hver 8. 2. time. Følger du ikke disse instrukser vil du blive uretsforfulgt. Yderligere lovovertrædelser kan føre til økonomiske sanktioner og i yderste konsekvens kastration. Vi ser frem til dit samarbejde. Skulle din situation ændre sig bedes du kontakte os på tlf: 091407191503 eller på vores e-mail: borgerinfo@raadet.kgb.

-Sundhedsstyrelsen